Kızlar, 27 haftalık hamileyim, bebek bazı günler çok hareketli bazı günler ise arada sırada minik minik hissediyorum. 6-7 saat hissedemediğimde hemen endişeleniyorum. Doktor da normal 24 saat hissetmezsen gel dedi ama elimde değil fazla pimpirikliyim sanırım. Sizde durumlar nasıl🥺 ☺️