Ysgl26 Karnım geriliyo sürekli ve hafif adet ağrılarım var 2 gündür. Normal midir? Doktora gitmeli miyim acaba ? Sizin de oluyor mu
Sinemfidan Ysgl26 normal canm artik bebek buyuduh icin yeri daraldi haliyle oda rahat edemiyor bende 27+5 im ayni sikayetler bendede var
SonAta07 Ysgl26 bende 27 haftaya girdim bugün kollarım omuzlarım ağrıyor sizde böyle şikayetler var mı
La_le Ysgl26 canım aynısını ben yaşadım doktora gittim bebek göğüs kafesimin hizasına gelmiş dedi bide gaz sancısı da olabilir dedi açılman vs biseyin yok demişti bana
Sinemfidan Ysgl26 rica ederim aynen ole 32 haftadan sonra daha kötü oluyor insan yutumeye bile cemali kalmıyor tabi kisiden kisye değişiyor bu durum
Ysgl26 La_le gaz gibi değil tek taraflı solumda var ağrı. Baskı gibi değişik. Sanırım kolumu bacağını dayıyo biyerlere sıpa