dilek032 Merhaba,
Geçmiş olsun.
Genek kontrol için gittiğimde smear testi de yapılmıştı.
Smear sonucu şüpheli olunca, kolposkopi ve biyopsi yapıldı.
Biyopsi sonucu iyi geldi ancak yüksek riskli tipte hpv pozitifliği olduğu için smear ve hpv testleri tekrar edildi.
Bir yıldır da kontrole gidemedim.
Yakın zamanda yine gideceğim.
Size de çok geçmiş olsun, acil / daimi şifa dilerim.