Hacer90 çok doğru aslında takmamak lazım neyse o sanki değişecek mi. Ama cinsiyeti herkese açıkladık aile yemeğinde şimdi de doktor çıkıntı göremiyorum deyince tuhaf oldum ne bileyim en baştan kız dese mesela öyle açıklasak daha iyiydi bir öyle bir böyle ben de biraz takan biriyim malesef