nevermind Ben kullanıyorum. Doktorum b12 plus tablet verdi dil altı onu kullandım ama daha da düştü b12 değerim. Tablet bir işe yaramadı yani. Önce 5 tane yazdı her gün vuruldum dodexi. Sonra 10 tane daha yazdı şimdi haftada bir kez vurulmaya devam ediyorum. Herhangi bir yan etkisini görmedim. Vurulurken de yakan bir iğne değil zaten.🌸