Kizlar ben 25. Haftamdayim ve çok hızlı kilo alıyorum hareketli olmama rağmen her gün mutlaka az da olsa yürüyüş ya da egzersiz yapmama rağmen. Doktorum şeker yüklemesini gerekli görmedi ama şekerin varmış gibi diyet yapacaksın dedi. Size sorum şu ben diyetisyene başlıyorum bugün hamileliğinde diyetisyene gidip üç beş kg da olsa zayıflayan var mı bu haftalardan sonra ???