Hanımlar 35+6 doğum yaptım 15 gün oldu bebeğim İlk iki gün gayet iyidi ve yanımdaydı prematüre olmasına rağmen daha sonra sut sariligi oldu ve 13 gündür süt sarılığı geçiriyor 10 gün hastane de tedavi gördü ve sarılık değeri 18.5 kadar çıkmışken şuan 8.5 kadar düştü ve taburcu ettiler cuma günü kontrol dediler bebeğim sariliktan devamlı uyuyor sarılık deheri 8.5 denildi dediğim gibi sizce değeri yüksek mi düşük mü normal mi ?