bejanne00 adetim biter bitmez yapmıştım galiba tam hatırlayamadım. Sütle maydonozu kaynatıp buharına oturdum her yanımı da sardım çok terledim. Benim enfeksiyonum yoktu hiç gelmedi. İncir +havuç kürü bence faydalı oldu bana. Soğan da size şifa olsun inşallah bence bu kürlerde en büyük olay inanmak, çok inanın ve inanınca rabbim nasip ediyor