Eliferimm Ben de 16+1 oldum haftaya kontrolüm vardı ama bugün artık bel ağrılarımdan dolayı kalkamayinca acile gittim bel fıtığı başlangıcından şüphelendi doktor. Cinsiyet de 13. haftada %80 erkek demişti bu akşam %100 erkek olduğunu öğrendik. Ben yavaştan alışverişe başladım, hastane çıkışı, zıbın, tulum, battaniye falan.