Eliferimm Biz 16+1 olduk, 27 Eylül gözüküyor doğumumuz :)
Uygun buldukça body,müslin örtü gibi ufak tefek şeyleri almaya başladık. A101’e gelen küvet takımını aldık birde gördüğüm en uygun fiyatlı olan oydu. Katlanır almak istemedik bir kaza falan olur diye korktum ben :) herkes erken diyor ama dayanamıyoruz, Allah’ın izniyle sağlıkla dünyaya gelsin inşallah çocuklarımız ❤️