Asli1111 tebrik ederim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebişlerri 🙏❤️ ben sadece progestan kapsül kullandım tüp bebek sonrası ona hala devam ediyorum et bakalım dedi doktorum. Onun harici oksapar 4000 +coraspin kullanıyorum birde decavit vitamin başladık folik asiti bıraktık