FFunda00 Eliferimm mrb canim Allah kucağına almayo nasip etsin ben 15 ×3 suan benimde ekim 2 falan yaziyor tabi bebeğe bagli o tahmini zamani gosterir uygulamalar benim iki kızımda 36 haftada geldi 13 hafta 6 gunlukken ozel bize oglan dedi ama bakalim 17 2 de gidicem tekrar sizjn tup bebek mi benim de ilki tedavi ile olmuştu 😊
Eliferimm FFunda00 merhaba :) Amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🙏🥰 Evet tüp bebek ile hamile kaldım :)
sunset_momy Cansugamze_ Allah bağışlasın 💙💕 benimde ilk gebeliğim 19 haftalık doğumum Eylül başına denk geliyor herhalde Allah izin verirse
-MinikveAnnesi- Eliferimm 14+3 üz uygulamaya göre 9 ekim görünüyor ama ne zaman gelir bilmiyorum 🤷♀️ karnımda bazen kasılma oldugu icin doktor magnezyum verdi o önlüyormus sanırım is yapınca da sırtım cok ağrıyor ve karnıma batma gibi birsey oluyor 😓 kendimi cok yormamaya çalışıyorum. Cinsiyeti ögrendik eğer degismezse 😂 ama alışverişe erken diye baslamadık
FFunda00 -MinikveAnnesi- ne dedi kiz mi erkek mi canim bana da 13 6da erkek dedi ama 17 de gidice yine
Kbrakrs 14 hafta 4 günlüğüz biz de 😍 henüz hiç bir şey almadım. Cinsiyetini ben de çok merak ediyorum. 20 sinde randevum var 16. Haftanın içinde oluyoruz inşallah doktor söyler. İlk hamileliğim 😍
Eliferimm Arzutyfr Umarim hem kolay geçer hem de sağlıklı bir şekilde kavuşuruz bebeklerimize 🙏💜 Bende cinsiyet için çok heyecanlıyım hemen zaman geçsin istiyorum 🥰 bir dahaki kontrole ne zaman çağırdı peki 20. Haftada mu 21 de mi. Çok şükür o öğürtülü günleri bende atlattım 🙏
Arzutyfr Eliferimm bir ay sonra gel dedi. Yani 20. Hafta oluyor. 21 de ayrıntılı ultrasona gir dedi. Çok erken ayrıntılı ultrasona girmek iyi değilmiş. Çünkü bazı şeyler net görülmez erken gidince.
FFunda00 Eliferimm Eliferimm 15 deyim hala arada ev yemeklerine hassasiyetim var salcali ozellikle pek yiyemiyorum bisey her gebelik farkli iste
Eliferimm Nurcantas65 Oy maşallah slzde büyümüşsünüz baya, sağlıkla kavuşun 🙏🥰 neden peki göstermedi mi 🙄
Kbrakrs Uygulamalar benim de 9 ekim gösteriyor , oruç da tutuyorum bi sıkıntı yaşamıyorum 11. 12. Haftada sağ kalça ağrım çok olurdu bitek geçti şükür 🙏
FFunda00 Karairem001 tam gun tutmaz amacogunlukla canim cunku ben 36 da dogum ettim kizlarimi ikiside tahmini olam gumden once geldiler
sunset_momy Arzutyfr ben napim doktor 20. Haftamda yapacak detaylıyı 😔 beyfendi ayda bir geliyormuş sadece özelde yaptırıyorum bide 700₺
northandmother Eliferimm 18+0 olduk 🧿🥰 13+4 te cinsiyet öğrendik ama net değildi 16+2 de netleşti sürünerek gidiyor yatsan kalkamiyorsun kalksan yatamıyorsun daha doğmamış çocuğun askerliğini bile düşünüp oturup ağlıyorsun böyle saçma sapan ama çok mükemmel bir dönem 🤣❤️ 15 Eylül kısmetse doğum 🧿❤️
Mihriban81 northandmother peki 13 deki cınsıyetle 16 da ogrendıgınız aynı mıydı bende 12.5de kordon olabılır ama erkek gıbı tahmın edıyorum dedi
Eliferimm northandmother Sağlıkla kavuşmanız dileğiyle 🙏🥰 hamileliğimin 6. Haftasında kapının önünde asker geçirme vardı bende oturup ağlamıştım oğlum olduğunu askere gittiğini hayal etmiştim 🤣
Oelrlrkmemdmd Eliferimm 15+1 iz şuan 4 ekim doğum gözüküyor bu cuma doktora gideceğim belli olacak cinsiyet 🎉
FFunda00 Oelrlrkmemdmd 13 de erkek dedi ozel bana ama ihtinal vermiyorum 16 6 yada 17 1 de gitmeyi dusunuyoruz bizde hayirlisii olsun baklaim 😊
Eliferimm Oelrlrkmemdmd hadi bakalım gönlünüzce olsun inşallah :) ❤️bende dört gözle bekliyorum iki haftayı 😍
Sare19 Eliferimm benimde 14+5 kız olduğunu geçen hafta öğrendik ikinci kızımız olacak nasipse ablasının cicileri duruyor henüz bişey almadım son zamanlar yeni bir kaç bişey almak istiyorum hep ikinci el olmasın diye 🥰 doğum 7 ekim gözüküyor sezeryan olmuştum normali denemek istiyorum bakalım 🤭
Eliferimm Sare19 Oo çok şanslısınız özellikle bu dönemde herşeyin fiyatı uçmuşken 🙄 bebeğinize sağlıklı bir şekilde kavuşmanız dileğiyle 🥰
Esracicek 18.haftamdayim 13.haftamda doktorum tahmin etti 17.haftamda oğlum olacağını öğrendim kısmet olursa doğum günüm de doğumum olacak inşallah
Eliferimm Esracicek Oo maşallah sizde büyümüşsünüz baya 🥰 inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip olsun ❤️
FFunda00 -MinikveAnnesi- mahsallah kesin mindedi bana ozel dedi pipisi var oğlan ama be ihtimal vermiyom 17 beklicem
Eliferimm FFunda00 İnşallah kısa zamanda geçer benimde çok kötüydü öğürtülerim doktorum Premesis plus diye bir ilaç verdi Allah razı olsun ondan çok iyi bir ilaç bir kaç kez kullandım geçti çok şükür tavsiye ederim bir araştırın isterseniz. Sağlıkla kavuşmanız dileğiyle.. 🥰