32+5 günlük hamileyim. Ne zamandir sağ bacağımın dis kısmında uyuşma vardi kendi doktorum ortopediye görün falan dedi dün gittim oda gebeliktendir dedi ve krem verdi Thermoflex diye bu gun sürdüm 10 dk durmadı daha çok uyusmaya başladı kasinip yaniyordu sanki sıcak su dökülmüş gibi oldu ve kızardı korkumdan hemen yikadim ama hala kızarık korktum acikcasi size sormak istiyorum ilacı kullanan yada böyle bir durum yaşayan var mi ?