BaharrrYaa Kızlar nolur yardim edin, günlerdir bebek arabası araştırıyoruz, herkes farklı bir marka söylüyor, bir türlü karar veremedim :( siz hangi marka aldınız? Memnun olduğunuz marka hangisi??
Begumergun BaharrrYaa ben daha almadım ama büyük ihtimalle 4 baby alıcam kullananlar gayet memnun ve uygun fiyatlı
Deniz93 BaharrrYaa fiyat aralıgınıza bağlı. Ben maxı cosi aldım çok araştırdım aylarca. Çok yürüyüş yapan bir çift olarak bu işimi görecek
Bebegimmm_1234 Biz e bebekten travel sistem aldık gayet güzel 2000tl yanında 400tl lik kupon vermişlerdi
Smyye1B BaharrrYaa https://ty.gl/ox1xi6bcix Ben bunu aldım daha kullanmadım. Port bebe üzerindeyken katlanıyor. Kapalı haldeyken tekerleği üzerinde sürükleniyor iç pedleri vs. Gayet yumuşak beğenerek aldım. 😇
BaharrrYaa Bi arkadaşım baby2go alma, iyi değilmiş sanırım, cok ağır diyordu. Casula cadillac, Kraft, prego ve yoyko iyi dediler, bilemedim 🙄
Fatos91 Bu iş cidden zor kaç aydır araştırma yapıyoruz eşimle herkes başka bişi diyor chicco good plus, huggy egg ve bagi arasında kaldık bu modelleri gidip mağazada inceleyip kararımızı verelim diyoruz huggy egg in gövde kısmı 360 derece dönmesi çok hoşumuza gitti
BaharrrYaa Fatos91 360 derece dönmesine bende dikkat ediyorum, cok önemli bence. Aldigin zaman bize de haber ver :)
babymore ben dün Bagi Neo aldım. sizin gibi çok kararsızdım. benim kriterlerim kabin boy olması hafif ve sağlam olmasıydı. cift yönlü kullanim imkanı da var. çok pratik açılıp kapanıyor. https://ty.gl/8uujkggmll burda da linki var. ankarada baby mall da 2 buçuk milyar daha uygundu. bilginiz olsun. 17 nisana kadar indirim var