Merhaba burada genelde hamilelikte saç boyanır mı soruları gördük…en azından ben öyle gördüm genelde:)hamilelikteki psikolojisindense lohusalık milyon katı zor imiş….o yuzden biraz değişiklikle daha iyi hissederim belki durumu ile kırk çıkma olayını bekleyemicem gibi…kırk çıkmadan bir çok şey olmaz durumları olduğu için buna boyamada dahil olabilir mi acaba:)günlerdir evdende çıkmadım artk delireceğimmm….