RaYaRY Kızlar Chicco cam 0+ 250ml olanından almayı düşünüyorum kullanan varmı cam almam mantıklı mı 150 den 250 ye gecicez diye ilk etapta onu almaya karar verdim başlığı ay ay değiştiririm diye