Kızlar bu ay femara kullandım 2 Nisan da çatlatma iğnesi vuruldum 3;4,6 Nisan ilişki diğer günler gün aşırı oldu bugün 11 nci gün dün 1,2 damla kırmızı kan geldi ardına bej gibi geldi ve ardı yok yerleşme kanaması mi sizce yaşayan oldumu ?bat 20 Nisan