miniksen 28+3 haftalık gebeyim bebeğim sanki hareket etmiyordu tatlı yiyince etti ama şekerim düştüğü icin mi hareket etmiyordu neden tatlı yenildiğinde hareket ediyor merak ettim
Begumergun miniksen hep hareket edicekler diye bişey yok demişti benim doktorum öyle içiniz kötü olduğunda tatlı yiyin vişne suyu için sol tarafınıza yatın hemen hareketleniyor 🥰
Ikinciyeanne Benimde az hareket ediyor 28+4um bende 2 gundur sirt ustu uzanip rahatsiz edersem kimildiyor ama 2 gundur tekme yok birazdan gebe izleme gidicem sorar sizede bilgi veririm bide sıcak dus alin hareketleniyor o zaman
miniksen Begumergun haklısınızda insan evhamlanıyor işte neden bilmiyorum iç güdüsel olsa gerek elim de olmuyor yani
Ikinciyeanne @miniksen allaha şükür hersey yolunda kendimi bu günlerde ev isinde fazla yordum ondan sanırım