Merhaba arkadaşlar 2 kutu fitil kullandım mantar yüzünden bana mısın demiyor geçmedi. Doktoruma mesaj attim neden olur böyle diye kan şekerin çıkmıştır dedi. İyi de ben gebelik şeker yüklemesi yaptırdım normal çıkmıştı. Kan şekeri yükselmesi ne demek şimdi. İlaç versem bile yine çıkar dedi. Kaşıntı var ve sarı akıntı morelim bozuldu akıl verin nolur 😐😐😐