Annelerim ben 7+1 haftalık hamileyim, bugün 2. Kez devletteki doktoruma kontrole gittim. Doktorum keseyi gayet sağlıklı görüyor. 19.8 mm çapında kesem. Ancak bebeğimi yine göremedi. Boş gebelik olabilir uyarısında bulundu. Saat 15.30 da özel doktora gideceğim ama sabredemiyorum, göz yaşlarım durmuyor. Bu konuda benzer şeyler yaşayan annelerim yazabilirse, beni aydınlatırsa çok sevinirim 🙏🥺🌼