Kızlar baştan beri zaten zayıftım karnim minicik ve aşağıda hiç tepeden büyümedi yani böyle bebeği yukarlarda hissetmiyorum doktora gittigimde bir sorun görmüyor ama erken dogum vs olur diye korkuyorum asagida cok asagida taşıyorum sanırım hic en tepelere vurmadi çünkü cikmadida 32+5 haftaligiz ben hic yukari ciktigini görmedim karnimda asagida erken doguma sebep olurmu onu bile bilmiyorum ilk gebelik çünkü