Kızlar doktora gittim bugün 34 haftalığız muayenede bebeğin karnı gelişmemiş dedi çok üzüldüm inanki ağlıyorum hala radyolojiye yönlendirdi renkli dopler için nedir bu dopler giren var mı bebeğin yüzü görünüyor mu herşeyi belli olur mu çok endişeliyim