oykumm_1233 kızlar erken gebelık testiyle hamıle oldugumu ögrendım suan adetım 3 gün geçti bıdaha da test yapmadım , saglık ocagına gidip kan vermek ıstıyorum sonuclar ne zaman çıkıyor bilgisi olan
Espresso oykumm_1233 sabah erken verirseniz öğleden sonra çıkabilir benim öyle olmuştu. Reglime bir hafta vardı öğrendiğimde
guzel_anne1 oykumm_1233 ben adet olacağım gün öğrenmiştim kuzum ama bence normal bir hastane de ya da acil de Test ver 1 saat içinde öğreniyorsunuz sonucunu sağlık ocağı 1 gün sonra söylüyor
oykumm_1233 peki kan verdigim de çıkan sonuc için biraz erken olabılırmı , yarın 4 gün geçmiş olucak ama
T1996 oykumm_1233 canım idrar testinde çıktıysa kanda yüzde bir milyon çıkar önce kanda yükseliyor erken olmaz merak etme 🌸
benito oykumm_1233 benim de gecikmem sizinki gibiydi 122 ile öğrenmiştim hamileliğimi. 4 gün sonra bi daha kan verdim. Artış orantılı olunca bi daha kan vermedim. Hayırlı olsun 🥰
ed1112 ed1112 bende senin gibi erken gebelik testi yapmıştım çift çizgiydi 3 gün gecikince de doktora gittim ultrasonla baktı kese vardı