Dünde yazdım ama aklımdan çıkmıyor hala kendimde değilim bilenler lütfen içimi rahatlatsin bebeğimin başında sıvı artışı var dedi doktor 6,7mm bebfin yerylede alakalı olbilir dedi üst sınır 10mm dedi 1hafta snra gel bakalım dedi 25 haftalık detaylida hicbisey yoktu