Merhaba kızlar, ben 2li test yaptırdım geçen perşembe hala sonuç bekliyorum ama o kadar post okudum ki 2li temiz çıkıp 4lü riskli çıkan, 2li 3lü temiz detaylıda risk çıkan ya da risk çıkan doğum yapıp hiç bir sağlık problemi olmayan bebek gibi. Yani ben şimdi düşünmeden edemiyorum 2li temiz çıksın diye dua ediyorum ama sonra ya diğerlerinde çıkarsa diyorum bazıları 2li temiz çıkan 3lü 4lü yaptırmıyor diyor gerçekten kafam allak bullak 😔 neye inanacağız şaşırdım tecrübeleri anneler bilgisi olanlar yardımcı olur musunuz lütfen