Eslemmiraaa benim tamamen kendi düşüncem olarak çok gereksiz bulduğum bir masraf. Evde bezi ne kadar süre biriktirmeyi düşünüyorsunuz ki. Her gün çöp atılıyor zaten. Balkona ayrı bi kova yapmayı ve her gün evin çöpleriyle birlikte atmayı düşünüyorum. İnstamomlar yüzünden popüler olan bir şey bu. Kovası ayrı poşetleri ayrı para tuzağı bana göre. Ona vereceğim parayla bebeğimin daha elzem ihtiyaçlarını karşılmak daha mantıklı geliyor