Defnekus Merhabalar 36+1 haftalığız 3 gündür bel ağrım var acaba normal mi yoksa dogum başlangıcı belirtisimidir
Nurdrmz_24 Defnekus normal normal ne çektim ben 2 hafta önce aynı şeyleri yaşadım yükün ağırlaştıkça sırt ve ben daha çok yoruluyor :((