Hzlhzl246 benim öyle canım ilk hamileligimde 24 haftaliktim açılmam vardı 17 mm ye düşmüştü rahim ağzı uzunluğu sonra halka takıldı progestan fitil kullandım pruluton iğne vurundum çok şükür 39. Haftada doğdu oğlum ama hep yattım canım şimdi ikinciye hamileyim 30+2 yim şükür kısalmam en son 2 hafta önce 26 mm idi şimdi kaç bilmiyorum canım senin kaç mm çıktı