Bu şekilde oruç tutmak için kendinizi zorlamanız çok tuhaf. Sanki tüm dini değerleri 4 4 luk yasiyormusuz gibi bu hamile kadınların oruç hassasiyetini anlayamıyorum. Rabbim vermiş kolaylığını müsaade etmiş, namaz için böyle bir müsaade yok mesela. Demek ki rabbim onu da öyle uygun görmüş. Neden hem bebeğinize hem kendinize bu zorluğu çektirip bir de burda bozmaktan bahsediyorsunuz hiç anlamıyorum. Rabbim oruçlarıni kabul etsin bugün için de sabır versin kardeşim. Umarım bozmazsin