Kızlar 1-2 hafta sonra doğuracağım inş 37.haftadan sırna maalesef göbeğimde çok çatlak oluştu.Şimdiden kara kara düşünmeye başladım.Doğumdan sonra lazerle çatlak tedavisine gitmeyi düşünüyorum araştırıyorum şu anda aranızda var mı lazerle tedavi olan acaba?