Kuskoysunlaryoluna oykumm_1233 benim de 4 haftalık bende de oluyor aynısı. Beta değerleriniz nasıl bu arada hayırlı olsun 🌸😊
oykumm_1233 Kuskoysunlaryoluna daha kan vermeye henuz gitmedım nasip olursa yarın gidicem beklemek istedim biraz