Nrcn61 Merhabalar kızlar bugün sağlıkocağına gittim rütin kontrol için sabah kan verdim doktor kan değerimi düşük buldu kan ilaçı verdi kendi doktoruma sormama gerek var mı tekrar
Taila Canım bende bugün sağlık ocağında kan sonuçlarımı aldm doktorum kanımı düşük buldu senin gibi ama ilaç yazmadı kadın doğum doktorun yazsın dedi hatta b12 değerimde düşükmüş doktorun yazsın dedi 10unda kontrole gidicem yazdırıcam sonuçlarımı gösterip istersen bi randevu al hemen bi iki gün içinde göster sonucunu bak bakalım kadın d doktorun ne dicek
Nrcn61 Taila kendi doktorumda dün istedi kan vermemi mi ama sonuçlarını daha almadım kararsız kaldım ebe hanıma sordum kullan sormana gerek yok dedi kendi doktoruna
Taila E kan ilacı zaten standart tüm hamileler kullanıyo kullanmaya başla doktoruna gidincede hatırlatırsın canım bencede bi sorun olmaz ama doktoruna gidince söyle o zaman