Burcuhanm1 canım benim hikayem çok uzun 😅 12+5 kıza benziyor bacak arası boş dedi doktorum 14+0 da ikili test sonucunu almak iÇin gittim doktora erkeğe benziyor çıkıntı var dedi gösterdi 14+6 da emin olmak iÇin başka uzman doktora gittim kimseye söylemeden ilk ultrasona bakarken senin haylaz oğlun çok hareketli maşallah dedi emin misiniz kesin erkek mi deyince detaylı bakmaya başladı bi dolu gördü bi boş gördü bi pozisyonda aha bak pipisi var burda dedi başka pozisyonda şimdi de boş görünüyor dedi renkli doopler cihazını açtı bu çıkıntı kordonda değil ben bu işin içinden çıkamadım yüksek ihtimalle erkek ama net sonucu 17. Haftada söylerim dedi. Bu sabah kendi doktoruma 17+4 de gittim tabi ben artık erkek pipisi de var gördüm diyordum doktor ölçümlerini yaptı baktı etti bebekte yüzü ultrasona dönük duruyor ben bacak arasını görmeye çalışıyorum ama algılayamıyorum da sonra birden cinsiyetimiz kız dedi büyük şok yaşadım emin misiniz nasıl yani kız mı erkek demiştiniz dedim ben kesin dememişimdir şimdi net söylüyorum kız dedi ben hala inanmadım hocam bakın kesin mi bu belirsizlik çok kötü dedim bu haftalarda yanılma olmaz kız bebek bu dedi yani benim 5 haftadır süren karmaşam nihayet son buldu Allah isteyen herkesin gönlüne göre hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah ❤️