Merhaba kızlar,
Gebeliğimin ilk haftalarında 7 tüp kalındı. Tam kan sayımı gibi birşey yapıldı. 2 li ve 4 lü taramaya girdim.Gebelik şekerime bakıldı. Herşey normal çok şükür. Ancak 37. Haftaya kadar hiç idrar tahlili ve tekrar kan değerlerime bakılmadı. Sizce normal mi? (Özel doktora gidiyorum.)