sunset_momy kesinlikle ikiside ikizlerim var 6 tane büyük 1e 95 sanirim onlarda 2 tane orta boy 85×85 2 tane de 65×65 var ilk zamanlar kundak yaptım yanımda taşıyorum simdi birine gidince koltuk üstüne örtmeye uyuduklarinda birinin yatağına koymak hosuma gitmiyor altlarina seriyorum. Sicaklarda ustlerini ortmeye falan iyi oluyor. Penye battaniyemizde 6 tane şu an kundak falan da yaptım simdi ust ortuyoruz falan. İkiside aşırı lazim.