Magk Hamileliğimin başından beri acıya dayanıklılığım fazlasıyla azaldı kaş aldırırken bile canımdan can gidiyor gibi acıyor böyle bir durum yaşayan var mı ? Zaman geçtikçe azalır mı bu durum ?
tazebiranne_hg04 Magk bende öyleyim acı eşiğim yüksek ağdaya bile bana mısın demem ama geçen kuaföre gittiğimde canımdan can gitti 🙄
Deletedmom727271 hormonlardan kaynaklı canım bir de bebek senden tüm vitaminleri aldığı için oluyor. nasıl regl ken acı eşiğimiz düşüyor onun gibi düşün.
Magk Bende aynı şekilde korkumdan ağdaya bile gidemez oldum jilete başladım ama böyle de devam etmek istemiyorum en temizi en güzeli ağda fakat nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️