Aslangns Kızlar anlayan yorumlayabilirmi doktorum doğumdaydı gösteremedim. https://resimyukle.io/r/Co9LTHeCxq
demirrleydi_ Aslangns düzenli aralıklarla sancın var doktora göstermen önemli sancıların kırkın üstüne bile çıkmış ve hu aralar daha fazla artabilir açıklığınında olma ihtimali olabilir keşke gösterseymişsin
Hande3- Aslangns 2 günn önce bende çektirdim bst 40 üzerindeydi ama hissetmiyordum vede açılmam yoktu eve geldim 😊37. Haftamdayım 🤷♀️
BurcinTurkcan Benimde böyle çıkmıştı 37 nin başında ama sanırım doğum sancısı olamayacak kadar azmış 🤔