mrvsrcn kızlar bat 11 nisandı ama olmadım pazartsi salı pembe leke geldi tuvalete gittikce, bugünde kahve rengi mor gibi geliyor tuvalete gittikçe ped taktım ama hiç bişey yok böyle bişey yaşayan varmı
mrvsrcn umutluannee yapmadım doktoruma sordum bekle dedi ama mide bulantım falan da var yani diğer belirtilerim acaba iğnenin ilaçların etkisi mi diyorum
umutluannee mrvsrcn canım ben gecen yıl olmustum adet tarihim 2gnu test ypmıstım cıkmıstı bnce sen kan ver 2 gun geckmıs adetin ve normal bı adet knmsı olmmıs
mrvsrcn umutluannee aynen normal bir kanama değil yani gelmiyor, anlamadım gitti kan vereceğim inşallah vardır hayırlısıyla
umutluannee mrvsrcn hayr lekenmm olmadı ama belki sızın yerleşme kanmsı olblır budrumda kısıden kısye degsyor
umutluannee mrvsrcn canım kısıden kısye dgsebılıo kafnn rahtlmsı İcin kan testi cıkrsada drek kadın dogumcuya gt