Merhaba! Canım bende 1 hafta önce doğum yaptım sezeryan ıle canım meme basını verme sadece memeyi kahverengı kısmı ıle ver ondan yara oldu yoksa olmaz dı memene zeytin yağı sur ve strec fılmle sar bebek emene kadar..ve bır memeyı 15 emzır dıgerıne geçme hemen