İlk hamileliğimde hiç kalp çarpıntım olmadı ama bu hamileliğimde 5 aylık olduk arada kalbim çarpıyor nabzım yükseliyor satirasyon aletimiz var evde nabız oksijen ölçüyor ne zaman ölçsem ya 150 lerde ya 140 larda çıkıyor nefes nefese kalıyorum uzanıyorum biraz zaman alıyor normale dönmesi böyle bir durum yaşayanınız oldu mu