Dün gece karnımın alt tarafına bıçak keser gibi bir sancı girdi sonrasinda soguk ter üşüme ve geçti bi 10 dk sürdü bu belirtiler 35+5”im başına gelen var mı böyle bir sey yalancı sancılarda ter üşüme vs yokmuş internette bulamadım tecrübeli anneleri bekliyorum^_^