Buseyllzr 30.haftamda bir 4 5 gün karnımın alt kısmında adet ağrısına benzer bir ağrı oldu. Bir şey yapamadım sadece yattım. O zaman sormuştum işte normal dedi vermedi. Ağrım da geçti şimdi. Demek ki bir bildiği varmış dedim 😄 ben de tek doktora gidiyorum, başka doktora görünmedim hiç