Oznur_y 22.haftada detaylı usg de perinatoloji uzmanı bağırsaklarda parlaklık olduğunu söyledi ama ense ve burun kemiği normaldi ama yinede sıvı aldırmaya yönlendirdi böyle bir durum yaşayan varmı
kuzeymomsss Oznur_y 22. Haftada detaylıda çıkmıştı benim de çok hafif olduğu söylendi. 30 haftalıkken daha da azalmıştı. Sıvı falan hiç demediler, doktorum da perinatoloji doktoru da doğuma kadar geçeceğini tek başına bişey ifade etmediğini söylemişti
Deniz2961 Oznur_y allh korusun bebginde bir sknti çıksa aldrckmsn ona gire harkt et bn yaptım doğru die demiyrm ne ikili yptrdim ne üçlü detyli yaptrdim ki bir skntisi varsa sağlık.dogr doğmaz mudhke edilsin die Rabbimden gelene amenna doğruluk payı %100 bile değil.bosuna kendini stres skntiya sokma.derim.bu bnm.fikrim
Tazeanne0134 Oznur_y banada detaylı ultrasonda kalbinde parlaklık var dedi ama genelde bişe çıkmıyor bunlardan dedi dr şuan 33+5 haftalık hamileyim çok şükür hiçbir sorun yok inşallah sizinde öyle olur
eymeninannesi35 Oznur_y 21.haftada detaylıda bizimde bağırsakta parlaklık çıktı. Ama doktorum 6.ve9. Haftalarda kanama yaşadığım için bebeğin kan yutmuş olabileceğini söyledi. 30.haftalarda düzeleceğini bu parlaklığın geçici bişey olduğunu söyledi herhangi bi teste sıvı alınmasına yönlendirmedi
Oznur_y kuzeymomsss daha sonra farklı bir perinatoloji uzmanına gittik Özgür derene oda çok önemli olmadığını söyledi muhtelemeln ilerleyen haftalarda geçer dedi ama insan kafasına takıyor
gulkhrmn kuzeymomsss yaa bendede var su an aynı sorun 22 deyiz enfeksiyon testi falan yaptırdık bişey çıkmadı zamanla geçeblirde dedi başka sorun olabilirde dedi kontrol edilecek bakalım inşallah bizimde bi sorun olmaz
Oznur_y Deniz2961 tabiki öyle herşeyden allahtan ama insanın içi içini yiyor işte acaba öylemi acaba böylemi diye inşallah sağlıkla alırız hepimiz bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻 Zaten sıvı aldırmayı bizde kabul etmedik o riski göze alamazdık elbette artık hayırlısı 🙏
Deniz2961 Oznur_y ilk gebelikte bebeğin kalbinde parkilik var dedi nerelere sevk etti bni 2 hftam ağlamaktan perişan olmakla.gecti snra .sağlıklı bir şekilde doğdu. Her bebekte olabilirmiş tabi ilk tecrubeszlik.ondan diyrm
Oznur_y Deniz2961 insan panik yapıyor işte benim ikinci gebeliğim kızımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım bu hamileliğimde böyle söylenince ne yapacağımızı şaşırdık başka başka doktorlara gittik ama bir tanesi hariç hepsi geçebileceğini söyledi insan yinede araştırıyor bakıyor doğuma kadar stres devam ediyor ister isteme.
Oznur_y Tazeanne0134 bağırsak parlaklığını daha abartıyor doktorlar yada öyle bir algı oldu bende çünkü artık bağırsak parlaklığı neden olur diye araştırmaktan yoruldum artık inşallah hepimiz sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza 🙏 her doktor ayrı şey söylüyor neye göre onuda bilmiyorum
Tazeanne0134 Oznur_y valla bende bilmiyorum ama tek bildiğim bişe var Rabbim biseyi verecek olduktan sonra her türlü veriyor benim ilk hamileliğim de oğluma down sendromlu olabilir değişti o yaşadığım sıkıntıyı üzüntüyü anlatamam sana dra inanıp aldırmış olsaydım şimdi oğlum olmayacaktı Allah korusun ama Rabbim’de verecek olursa her türlü kabul ama korkma inşallah yoktur
Oznur_y eymeninannesi35 bende Onu anlamıyorum işte biri sıvı aldırmaya yönlendirirken diğer çok önemsiz gibi bahsetmesi insan kime inanacağım şaşırıyor genelde bu durumla karşılaşan annellern ki geçmiş sağlıkla doğum yapmışlar
eymeninannesi35 Oznur_y yarın tekrar kontrolüm var bakalım durumu öğrenicem tekrar açıkçası o kadar kafama takmadım bende şuan hareketleri çok iyi güzel beslenmeye çalışıyorum elimden geleni yapıyorum geçici olduğunu düşünüyorum bende sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🌸
Gulibikkk Oznur_y detaylı da benim bebeğime de kalpte parlaklık var dedi doktor. Ama ben hiç bir test yaptırmadım. Kendi doktorum da önemsiz bir şey deyince içim daha da rahatladı. Başka bir sorun olmadığı için kalbimi ferah tutmaya çalışıyorum. Parlaklık olup sağlıklı doğum yapan çok kişi okudum.
Oznur_y eymeninannesi35 inşallah sizinkide geçmiştir.siz kaç haftalık oldunuz peki.aynen hareketleri falan gayet iyi gelişimide haftasından ileride gidiyor dediğiniz gibi inşallah sağlıkla gelsinler bebişler🥰
Oznur_y Tazeanne0134 işte evlat söz konusu olunca insan üzülüyor ne güzel evladınızı sağlıkla almışsınız kucağınıza 🤲🏻 Tabi herşey Allahtan
Tazeanne0134 Oznur_y kız üzülmez mı Allah sağlıkla kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin inşallah ama Allah biliyor ya bunda hiç üzülmedim gelen Rabbim’den geliyorsa boynum kıldan ince