_ozlmm canım ben biberon olarak Philips avent aldım küçük olanı plastik tercih ettik büyük boyunu cam aldım. Bizim oradaki A101 e dün çoktan gelmiş Müslin, müslin omuz örtüsü, ağız mendili falan aldım güzeldi bu aldıklarım. Havlu güzel değil kumaşı almadım. Nohut battaniye de çok iyi değil, hastane cıkıslarının kumaşları eh işte alınmaz ama bence bu şekilde