Denizyildizi1 32+5 haftalığım bebeğimin suyu az ama doğum için yeterliymiş sezeryan olacağım 35 36.haftalara kadar dayanabilir miyim bilmiyorum her hafta acildeyim devamlı yatış verip nst serum takibi yapıyorlar bebeğim daha 1.5 kilo korkuyorum da cumadan beri hastanedeydim küvez ayarlamaya çalışıyorlardı risk olmadığını perinatolog belirtince dün akşam taburcu oldum erken doğum olmaması için nelere dikkat edeyim ve bebeğimin kilo alması için ne yapabilirim göbek gelişimi 4 hafta gerideydi şimdi 2 hafta olarak gözüküyor
PrensesAnnesi- Bol bol kaşar peyniri ve meyveye aban, cici bebe tüket sütle birlikte yatmadan da yoğurt ye bir kase. Kuruyemişi de ihmal etme mutlaka. Çok çok işe yarıyor ben en başta çok fazla yedim şuan benim tombul kızım da üç hafta önden gidiyor ☺️
Berenibeklerken Ceviz, kaşar, süt, yoğurt, badem, ıspanak, mercimek, bol bol meyve ve pekmez bebeğe çok kilo aldırıyomuş bide sürekli yatman lazım tabi erken doğum olmasın diye
Srp22 Avakado, ceviz ,cig badem, findik, kaju,sut, yogurt ,beyaz peynir ,kasar muz,bol su, et ,balik,yesillik marul roka dere otu bol bol tuket moralini yuksek tut ve enerji harcama yat uzan biri sana hizmet etsin 🙏