Pamukkizim 24 saatlik idrar verdim ve protein çıkışı gördü tansiyondan dolayı verdi fakat benim tansiyon hep normal çıktı dün doktordaydım özellikle sordum yüzüne bile bakmadı sonuçların ama bir şey olursa ben ona yapacağı biliyorum hamilelik çok güzel şu suratsız saglık görevlileri olmasa daha güzel. Güvendiğin doktora git canım