aycabelgin0 Kızlar adetime 13-14 gün civarı bişey var 3 gündür ovülasyon yapıyorum hep aynı çıkıyor nerdeyse bugun yumurtalama varmı sizce yoksa geçmiş midir ? https://resimyukle.io/r/atckDNO2sB