Temmuzda gebe kaldım ama süprizdi meper diyabeyim varmış eylülde düşük yapunca anladık sonra hap kullanmaya başladım kasımda tekrar gebe kaldım 30 aralıkta insilün başladık ama diyet yapıyorum ve hiç sıkıntım yok ama riskli gebelik katagorisindeyim hem yaşımdan hemde şekerden dolayı