Wonderful_mom Kızlar 35 haftaligim son birkaç gündür ellerim ayaklarim şişiyor.. uzerine zor basiyorum sanırım ödem.. bu haftalarda ödem olması normal mi ?
kahvesever__ Wonderful_mom ben kaç Aydır yaşıyorum aynı sorunu canım maalesef normal dedi doktorum hamilelikte olur ve son günlerde daha çok şiddetlenir dedi geçen gittimde
Wonderful_mom kahvesever__ tansiyon yok çok şükür.. gebelik zehirlenmesinnde ödem oluyor ya ondan korktum braz..