Normalde yendiğiniz şey dokunmayıp şimdi dokunuyorsa pozitif olabilirsiniz bende de öyle olmuştu. Poğaça sabahları dokunmzken mide yanmam oldu ve bende adetime 1 hafta varken test yaptım negatifti sonra adet günü tekrar test yaptım be pozitifi gördük çok şükür 😊 sizinde öyle olabilir biraz daha bekleyin test için